Ubesluttsomheten gir ikke slipp

Dere husker i går, sant? Ja, det stemmer. Kronisk ubesluttsom. Hadde bestemt meg for å brodere et geriljabroderi, startet også på det, men klarte liksom ikke å slippe tanken på disse nøstene og hva jeg tenker at de skal bli.

 

 

Ja jeg vet. Dramatikk fra ende til annen. Slike alvorlige problemstillinger slår covid-19 og andre semialvorlige ting på pallplasseringen uten tvil. Sa ingen noen sinne.

 

For noen år siden strikket jeg et nydelig sjal til ei dame i julegave. Uten tvil det peneste sjalet jeg noensinne har strikket. Ja, og faktisk sett også. Helt nydelig er det! Så fin at jeg har vurdert å strikke et maken til meg selv. Da er det pent skal du vite, for jeg HATER å gå med skjerf og/eller sjal.

Du kan for så vidt bedømme selv.

 

 

 

Så hva synes du? Om det ikke kom helt tydelig fram i ste så synes jeg i allefall at dette er nydelig 😉

 

Sjalet heter french cancan shawl og mønsteret finner du HER.

Garnet jeg har strikket dette i er Viking Nordlys, det finner du HER eller på eks bunnpris. Jeg husker ikke hvilken fargekode jeg strikket dette i, men jeg undres om det ikke kan være farge 927. Det var i allefall et blått nøste selv om det kanskje ikke ser slik ut på bildet.

Jeg mener og huske at jeg brukte 1,5 nøste av Viking nordlys.

 

Har du et favorittsjal?

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

 

 

 

 

 

Ps: Har funnet fram resten av brødformene mine 😉

Pss. Besøk gjerne: Me (instagram), myself (facebook) and I (mannen). 🙂

Pss. Har fått meg en bloglovinknapp her i bloggen min. Trykker du på den vil du få varsel på mail når jeg legger ut nye innlegg.

 

20 kommentarer

Siste innlegg