Slik ble gjesteboken

I månedsskifte juli/august startet jeg å lage en gjestebok som vi bl.a skal gi i konfirmasjonsgave nå til helgen. Du kan lese om den HER.

Som skrevet noen ganger tidligere synes jeg det er fint å kunne gi noe man har laget. Ja altså SÅ FREMST mottaker synes slikt er kjekt å få da. Så nå i helgen, når vi skal i konfirmasjon til min minste søster, var anledningen der til at jeg kunne finne frem saks og papir og lage noe annet enn snøkrystaller.

Disse gjestebøkene er jeg blitt veldig glad i å lage. De er morsomme å lage også er det litt ekstra stas når hovedpersonen har ønsket en slik en. De er dekorative også får man utfordret det kreative litt hvis man ønsker at gjesteboken skal inneholde elementer som symboliserer mottaker.

 

Slik ble da resultatet denne gangen.

 

 

 

Pyntet med diverse blomster, blar, perler og svirler. Når det kommer til fargene på blomstene så prøver jeg primært å bruke favorittfargene til mottaker. De brune og beige detaljene er også kjempe viktige for de skaper en helhet når det kommer til det ferdige resultatet i og med at boken er svertet med brunfarge for å se litt gammel ut.

 

 

 

A diamond are a girls best friend! Viktig med litt perler og slikt.

 

 

 

Favorittstempelet mitt til gjesteboken. Husker ikke hvor det er i fra, men skal se om jeg ikke finner det ut.

 

 

 

På tagsene skriver man hilsen til konfirmanten.

 

 

 

 

Og setter de slik.

 

 

 

Så når konfirmasjonsdagen er over kan man sette denne gjesteboken til pynt på en hylle eller i et skap om man vil siden de er litt dekorative også.

Ja. Det er jo ingen hemmelighet at disse er litt finere enn de svarte bøkene som ofte blir brukt som gjestebok. Om man i det hele tatt har en.

 

Tutorialen kommer snart.

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

 

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

Mannen

35 kommentarer

Siste innlegg