Konfirmasjonsgave under produksjon

Jeg har jo som dere sikkert har fått med dere holdt på å rydde nede på hobbyrommet mitt. Skal ikke si at det er strøkent, men det er bra nok til at jeg kan holde på med symaskinen eller scrapbooking. Det er plass på skrivebordene (jeg har to stykker sammen) og jeg kan gå til stolen. Hva mer trenger man liksom?

 

Til høsten skal min minste søster konfirmeres og da så jeg mitt snitt til å kunne kose meg med saks og papir igjen. Til en annen konfirmant laget jeg en annen type gjestebok og det tenkte jeg at jeg skulle lage nå også. Ikke bare er det fint å kunne gi noe hjemmelaget (så fremst mottaker liker slikt) men denne er også så fin! Angrer litt på at jeg ikke laget en slik til bryllupet vårt faktisk.

 

 

Jeg har kommet så langt med boken jeg holder på med, så det gjenstår ennå en del. Mest pynt da, men det er bare kos. Elsker å sitte med slikt. Kan sitte i time etter time for å finne de viktige, små detaljer som setter prikken over i`en på det man lager. Håndarbeid er virkelig min yoga.

 

Denne boken har jeg kjøpt på den lokale bruktbutikken for så å brettet sidene, ja da. ALLE 300 sidene. Til slutt har jeg svertet de med en brunfarge for å få et litt gammelt preg over den. Veldig gøy å lage disse når alle sidene er brettet ferdig. Må innrømme at etter 70-80 sider så begynner man å se noen ekstra ganger på alle sidene som er igjen.

 

Når jeg har fått denne gjesteboken ferdig skal jeg lage en tutorial tenkte jeg. Å hvis jeg er riktig så heldig så blir jeg ferdig med boken i helgen 😀

 

ps: Gratulerer med dagen, Bunny!

 

Ønsker dere en god helg:)

 

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

Mannen

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Gleder meg til tutorial, vi har 2 som skal konfirmeres i april som kanskje kunne satt pris på noe slikt ♥️ Åja, det er så moro å gi bort noe hjemmelaget og jeg kan relatere til timesvis med å finne prikken over i’en. Er sånn når jeg lager ting jeg også. God helg til deg 🙏

    2. Jeg hadde blitt utrolig GLAD om du hadde lagd en teknikk video!! Mitt ungste barnebarn skal døpes, og dette hadde vært supert! Særlig fordi jeg ikke kan delta selv, da kunne jeg skrevet noe hyggelig til henne. 🥰
      Ligger der et ferdig produkt på bloggen her kanskje som jeg kunne titta på, bruker man lang tid på dette her?
      Ha en fantastisk dag, du er sååå dyktig!

      1. Video blir det nok ikke, men skal lage en steg-for-steg tutorial😊 om du trykker på linken i innlegget eller går på kategorier – scrapbooking så ligger det en fersig gjestebok der 😊 det går noen timer. Litt usikker på hvor mange, men jeg setter meg ikke ned kvelden før for å si det slik😅

    3. Datteren min skal gifte seg i september, og jeg har lyst til å lage noe i gave. Men jeg er en strikker/hekler og det er for kjedelig med strikka gensere/votter/sokker/teppe. Derfor utgår det så var det hva jeg skulle satse på da. Har sett på bokser og kofferter, kunne tenkt meg noe sånt, men så aner jeg ikke hva jeg trenger og hvordan jeg skal pynte. Liker ikke overpynta greier, vil det skal være enkelt, stilig med en touch av humor. Må kjøpe via nettet så da må jeg ha en ide om hva jeg trenger….. Hjelp…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg