Så var det kveld

Du vet når det regner ute og du tenker umiddelbart; “Hurra! Da slipper jeg å komme på en dårlig unnskyldning for å ikke gå ut å luke litt i det forsmådde blomsterbedet i hagen!”

Slik har jeg det i kveld. D E I L I G. Å du kan jo tenke deg hva jeg gjør.

Helt aldeles riktig! Jeg har satt meg ned i den gule, fine strikkestolen med bena i kryss, strikketøyet i hendene og en serie på tv`n. Gjett at jeg koser meg.

Hva jeg strikker på? Jo. Jeg var jo å kjøpte litt nytt garn her om dagen. Jada. igjen.

 

 

Dette var det jeg kom ut med. Er skikkelig fornøyd med fargene. Ja, det lyger LITT på bildet, de er litt mer pastell.

Jeg satt en stund for å velge ut hva jeg skulle begynne med, det kan jo også ta en hel arbeidsdag når man har lyst å starte på alt samtidig, men jeg havnet i allefall på disse fargene.

 

 

Synes de blir skikkelig søte.

 

 

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med strikketøyet. Ja. Ullsokkene er på 😉

 

Ønsker deg en fin kveld:)

 

13 kommentarer

Siste innlegg