Plantesøndag

I dag fant jeg ut at jeg skulle prikle plantene jeg har sådd av fruktfrø, for nå var de blitt så store og fint. Straks mannen dro på jobb hentet jeg inn den ene jordsekken som ligger under trappen. Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er fint å stå på kjøkkenet å gjøre slikt. Jada, det er mye mer praktisk å gjøre det ute, da slipper man å rydde og vaske så mye etterpå. Men hvorfor gjøre det enkelt?

 

Jeg koste meg i allefall og plantene kom seg i nye potter.

 

 

Det ble fire epleplanter

 

 

 

Syv kiwi
Jeg satt de i små klaser. Den ene har jeg allerede satt i en annen potte her i stuen.

 

 

 

Og seks dragefrukt som blir til kaktus

 

 

 

Gleder meg til fortsettelsen.

 

Nå er det bare oppryddingen igjen.

 

 

Angrer like mye hver gang, men som med så mye annet så lærer jeg ikke her heller.

 

Ønsker deg en fin søndag:)

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg