One down

And more to go.

 

I flere dager har jeg vært flink og oversett den demoniserte UFO-posen min som står å hveser bak gardinen som en besatt, giftig morderslange. Men i dag, for ca 20 minutter siden, tok jeg motet til meg og gikk å hentet den fram. Jada. Hadde fullt verneutstyr, slagvåpen (les: stekepanne), 113 på hurtigring og epipenn i baklommen. Man kan aldri være for forsiktig med slikt.

Jeg fisket ut en UFO, satt på en ny episode av noe reality på tvn, fant fram nål og saks og satt i gang.

Det tok meg 10 minutter å få festet alle trådene og sy under armene. 10 minutter!! Jeg gir meg over. Blir like fortvilt over meg selv hver gang jeg ser hvor fort det går å få gjort noe ferdig. Selv trådfesting kan gå som en lek. Ja, jeg sa det.

 

Genseren er strikket i Drops air.

 

I allefall.

Tirilgenseren jeg strikket for en del år siden er endelig ferdig. Hurra! Så nå er det bare å ta fatt på neste UFO, som sikker tar meg mellom 5 og 10 minutter å gjøre ferdig.

 

Skjerpings Christine. SKJERPINGS!

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg