Min mann kan!

Reklame | Kokeboka til Kokkejævel!

 

 

Etter maange timer på kjøkkenet, utslitte kjøkkenredskaper og ikke minst en god dose planlegging er mannens kokebok endelig ferdig.
Om du tror han er stolt kan du tenke deg hva kona er. Jepp. Kjempe stolt. Og mett.

 

Hva skal vi ha til middag?

Jepp. Er enda mett etter all prøvesmakingen og middagene vi har spist mens han har laget denne boken. Om jeg er lei maten alt? Å nei du! Overhode ikke. Det er jo en grunn for at jeg laget rabarbragrøt til han i dag. Ja, du tenker rett. Smisking!
Selvfølgelig er det for at han skal lage en av rettene til middag. Jeg har mange favoritter fra denne boken, og det tenker jeg at du også kommer til å få etter hvert som du kokkelerer deg gjennom den.

Sier jeg det for at jeg må eller for at jeg skal være snill? Niks. Jeg sier det fordi jeg mener det. Å hvem er den mest ærlige når det kommer til en manns arbeid? Jo. Kona hans. Både på godt og på vondt. Så stol på meg. Denne boken tenker jeg at du må ha. Om du mener at du ikke trenger den burde du tenke deg om en gang til. Da vil du kommer fra til at du trenger den likevel.

 

Jeg er kjempe stolt over at han har skrevet en kokebok. Den er enkel å følge og passer til alle. Og som han selv skriver:

I tillegg til å inneholde over 75 gode, kjappe og relativt sunne middagsforslag, så er boken også et oppslagsverk for potetretter, varme sauser, dressinger og det mest vanlige middagstilbehøret som passer til flere retter.

 

Boken kan forhåndsbestilles HER. Den er rabattert og signert.

 

Ønsker deg en fin kveld 🙂

 

 

 

 

 

Kokeboken

Instagram

Facebook

Mannen

26 kommentarer

Siste innlegg