I got mail !

I dag da jeg gikk i postkassen lå det en pakke til meg der. HURRAAAAA skrek jeg så høyt at hele nabolaget hørte det. Jeg fikk til og med et motsvar. Var dog fra en ulende hund, men svar er svar. Elsker å få pakker i posten. Ja. Jeg synes det er like gøy selv om jeg vet at de kommer. Jaaaa. Synes også det er like gøy selv om det er jeg selv som har bestilt det. Barnesinnets små gleder vet du. Og i dag kom pakken jeg har ventet på en stund.

 

Dere husker Erik sant? Han som fikk hjernesvulst da han var 5-6 år gammel. Han som vier tiden sin til å samle inn penger til barnekreftforeningen med å lage maaasse kule ting som han selger. Ja. Helt riktig. Det er han det. Kul type!

Om du ikke husker hva han laget eller vet hvem han er så kan dere lese om det HER eller besøke siden hans HER.

 

Etter at jeg skrev om han måtte jeg ta meg et dypdykk inne på facebooksiden hans. Jepp. Jeg falt selvfølgelig for fristelsen.

 

 

Armbånd

 

 

Gaveposer

 

Er så sykt fornøyd med det jeg har handlet. Gaveposene skal jeg bruke neste gang det er en fødselsdag og armbåndet. Ja. Det kan jeg bruke til en hver sinnsstemning og uttrykk.

 

Når jeg tenker

 

 

 

Når jeg er trøtt.

 

 

 

Når jeg hilser på noen.

 

 

 

Når jeg flørter med mannen.

 

 

Huff. Flørting er ikke for alle si. Men jeg kan bruke det når jeg prøver å se søt ut.

 

 

Eller når jeg prøver å være kul.

 

 

 

Ja. Man kan altså bruke det til ALT 😀

 

Men..

 

 

Har DU et slikt et?

 

Ønsker deg en fin fredagskveld 🙂

 

 

 

 

Instagram

Facebook

Mannen

Eriks kreative hender

 

13 kommentarer

Siste innlegg