Det snør

Etter at jeg heklet de hjertene her om dagen fikk jeg litt blod på tann kan man si, så nå hekles det julepynt over en lav sko. Denne gangen måtte jeg prøve meg på et snøfnugg.

 

 

 

Når jeg tenker meg om er det egentlig litt fint at mannen kan ha de hengende på som julepynt i (nett)butikken så hjemmet vårt slipper unna faren med å bli oversvømt av diverse heklede julepynt i alle slags former og fasonger. Ser det litt for meg egentlig der man skal gå inn på kjøkkenet for å lage middag men må jobbe seg gjennom en jungel av hjerter, snøfnugg, nisser og bjeller som henger ned fra taket som tette jungelplanter som igjen danner en tykk skog på størrelse med Amazonas. Og ikke nok med det. Mens man strever seg gjennom jungelplantene må man vokte seg for slanger, gorillaer, mordvepser og andre giftige og skumle dyr (les: nisser) på sin vei mot kjøleskapet for å få seg litt mat.

Ja. For slik kan nemlig gladskapen ende om man er så heldig å få skikkelig dilla.

 

 

 

I allefall.

På kveldene når jeg sitter å hekler koser jeg meg så enormt mye. Det er jo så gøy å få til noe man ikke tror man kan eller har gjort før. Tenker at mestring som voksen er litt undervurdert. Jeg for min del blir like stolt nå som jeg ble som barn når jeg mestret noe nytt. Å det er en god følelse det.

 

Om du har lyst å hekle deg ditt eget snøfnugg så finner du mønsteret på denne snøfnuggen HER.

 

Ønsker deg en fin dag:)

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

5 kommentarer
    1. Gud så fine disse heklede jule pynten din er, jeg fikk snø på min bursdag som var i går. Det er ikke så kaldt ute men inne er det kaldt nå har jeg snart 13+ inne, må jo snart slå av varmovnen for det er så dyrt med strømmen om dagen. Hvordan står det til med deg håper dagene som gravid er bra, når har du termin? Syntes det er så koselig at noen man føler man kjenner via bloggen til ens mann og din egen blogg, vil sende deg en gave når den nye landsborgeren kommer til verden.

      Ønsker deg en kjempefin kveld.

      Alt bra med mann og barn?

      Klem fra meg til deg Christine Emilie.

    2. Så søte de var, både disse og den andre julepynten. Du er flink og jeg skjønner godt at man kan bli hektet når man får til ting. Det å føle på mestring har ingen aldersgrense vet du, så nyt den følelsen. Du fortjener den 💖 Skulle det bli for mange heklede ting så er det bare å si fra hehe 🥰

      Ha en nydelig søndag Christine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg