Velkommen til verden kort

I det siste har jeg brukt en del tid med saks, papir, blomster og glitter nede på fristedet mitt, eller hobbyrommet som det også kalles. Jeg har planer om å lage opp litt kort slik at vi har til diverse anledninger også får jeg brukt opp litt av det jeg har. Det er jo alltid en fordel. I allefall når man har et lite utvalg av utstyr. Jada. Det er ikke bare garn jeg har litt av. Har litt diverse når det kommer til scrapping også. Kan vel kalles for manisk kreativ eller no? hehe.

 

 

Noen av de kortene jeg har laget er disse fire “velkommen til verden” kortene. Fargen er rosa og kortene er laget til jenter. Men det var det vel ingen tvil om her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har laget flere baser i rosa så det kommer til å være litt rosafeber her en stund før jeg går over til blått. Og i tillegg har jeg et mål om å kaste minst mulig av papir, så det skal bli spennende å se hvor mye jeg får utnyttet til diverse småkort og tags.

 

Bruker du opp alle brukbare rester når du lager kort?

 

Å forresten! Tusen takk for alle kommentarer. Jeg skal svare alle:) Om du holder på å lage noe av det jeg har lagt ut og har noen spm så send en melding på facebook (link ligger under). Da ser jeg den raskere og kan svare deg før det har gått 7 eller 12 timer. Ja. Om ikke 36 timer.

Ha en fin dag:)

 

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

Mannen

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg