Sjarmøretappen

Reklame | Christine Emilie og Kokkejævel

I morgen skal det signeres forhåndsbestilte bøker til den store gullmedalje. Helt sprøtt spør du meg! Om noen hadde fortalt meg for 5 år siden at jeg skulle møte en flott fyr som skulle gi meg muligheten til å bli medforfatter av en kake- og dessertbok hadde jeg sendt inn nominasjon til humorprisen på vedkommende, for det hadde jeg aldri trodd.

Om samme person hadde sagt at det ville være haugevis med forhåndssolgte bøker som skulle signeres hadde jeg sendt inn bekymringsmelding på vedkommende, for det hadde jeg tenkt var galskap.

Men. Takket være den mannen som straks får et kakk med kjevlen og et fantastisk forlag (Kagge) så har det altså skjedd. TUSEN TAKK! Det er stort.

 

 

I morgen skal vi altså signere bøkene fra forhåndssalget. MEN forhåndssalget er ikke helt over ennå. Det er ennå mulighet å forhåndsbestille boken vår hvis du ikke allerede har gjort det. Det kan du gjøre HER.

Boken kan altså forhåndsbestilles signert og til maks rabatt ut onsdag 31.08. på ark.no.

Evt kan du trykke på denne setningen så kommer du direkte til boken.

 

 

Tusen takk! ❤️

Å husk. Det er lov å la seg friste.

 

10 kommentarer

Siste innlegg