Jeg skulle bare en liten tur på toalettet

 

Ja du ser riktig. Det har gått over stokk og stein og ingenting er trygt lengere. Og da mener jeg INGENTING. Ikke så lenge jeg har en saks tilgjengelig. Toalettpapir, gardiner, gulvmatter, potteplanter, klær. Alt er utsatt. Mannen skal være glad han er ferdig med boken sin og ikke har manuset liggende her hjemme. Tenk for noen fine snøkrystaller det hadde blitt.

 

For en tid tilbake fant jeg fram scrappeutstyret mitt igjen og satt i gang med å lage et kort. Et ble til to, to ble til ti og ti ble til totalt dilla. Jeg har så dilla nå at det er helt utrolig. Det verker så enormt i de kreative genene mine etter å sette igang at jeg går litt som Elvis gjennom dagen. Du vet da han sto å “slo” knærne sammen mens han sang!? Jepp. Slik går jeg. Det vibrerer. Like før jeg synger “jailhouse rock” også.

Begynte du å synge på den sangen nå eller? Det gjorde jeg. hehe.

 

Men fra spøk til alvor. Det er faktisk slik at gjennom dagen planlegger jeg hva jeg skal gjøre og går å gleder meg til det blir kveld for da skal jeg ned på fristedet mitt og kose meg. Joda, det hender at jeg er sammen med mannen min også skal du vite. Må jo vise han hva jeg har laget. Hehe.
Jeg tenker ut diverse kombinasjoner jeg skal ha på kort (de blir som regel ikke noe av), hvilke farger jeg nå skal bruke, hvor mye restepapir jeg skal bli kvitt denne kvelden ( det ender som regel med at det blir mer enn det det var da jeg begynte) også planlegger jeg jo selvfølgelig hvor mange kort jeg skal nå å lage (tja, det ender som regel med 1 eller en halvferdig).

 

Et av målene mine når det kommer til scrapping er å bruke opp mest mulig av papiret så jeg sitter fra tid til annen å bare lager tags eller småkort av restepapir. Altså småbiter som ble igjen etter at papiret er kuttet opp når jeg har laget større kort.

 

Her er noen av de jeg har laget den siste uken.

 

To tags

 

 

Lollipopkort

 

 

To småkort til en prins og en prinsesse

 

 

Et binderskort

 

 

Og et til binderskort

 

 

Så fornøyd med å få brukt opp en brøkdel av de småbitene jeg har i restedungen min. Men man må jo starte en plass.

Og saksen? Joda, i dag skal den få hvile så både gardiner, potteplanter og mann er trygg. For nå.

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

14 kommentarer

Siste innlegg