Ei fantastisk dame og en funny bunny.

Etter at jeg har begynt å blogge har jeg blitt kjent med en knippe flotte mennesker. Det er flere jeg kunne trukket fram, men akkurat i dag skal jeg trekke fram to stykker som jeg kjenner utmerker seg litt ekstra.

 

Hun jeg skal starte med er ei som jeg synes er flott på flere områder og som fortjener å få en framsnakk.

 

 

Gry Henriksen, eller Gryende som bloggene hennes heter, er ei spenstig dame med sterke meninger og som tar opp mange viktige temaer på bloggen sin. Jeg må innrømme at jeg faktisk syntes hun var litt skummel først. Litt streng. Men etter hvert som jeg ble kjent med henne så så jeg at hun var jo ikke skummel i det hele tatt. I tillegg er hun en enestående dame som gjør utrolig mye flott for miljøet på bloggplattformen og det burde hun berømmes for.

 

Her for ikke så lenge siden startet hun et konsept der hun hver dag trakk et nummer mellom 1-100 og skrev om den bloggen og hva den inneholdt. Hun klarte å skrive objektivt om samtlige blogger og i tillegg klarte hun å trekke fram det personlige med den aktuelle bloggen slik at man føler at man blir godt kjent med vedkommende. Med at hun gjorde dette ble mange av oss presentert for nye blogger og nye personer gjennom henne. Jeg oppdaget mange nye blogger gjennom dette konseptet som jeg er blitt fast leser av.

Gry`s omtale av min blogg kan du lese HER.

 

Da hun hadde kommet seg gjennom en god del blogger startet hun med et nytt konsept. Dagens blogg – hvis jeg var deg, der hun skal BLI den aktuelle bloggeren for en dag.
Å tror dere ikke at hun klarte det også?! Med 10 i stilpoeng. Dama er rå!

 

Dagens blogg ChristineEmilie Del 1, kan du lese HER.

Dagens blogg ChristineEmilie Del 2, kan du lese HER.

 

Nå er det ikke bare på grunn av disse konseptene hennes at jeg vil trekke henne fram. Hun er i tillegg veldig flink til å kommentere på bloggene til andre bloggere, er høflig, hyggelig, oppmuntrende, inkluderende og får nye bloggere til å føle seg velkommen.

Takk Gry!

 

En annen jeg føler for å trekke fram i dette innlegget er, det Gryende kaller hennes mannlige versjon av seg selv, Bunny Trash.  Jeg kan godt forstå at hun kaller han for det for de er ganske like, selv om de er utrolig forskjellig.

 

bunnytrash

 

Bunny Trash er en blogger som også har sterke meninger, ekstremt ærlig og som tar opp viktige temaer på bloggen sin. Som med Gryende synes jeg han var litt skummel først, men nå ler jeg bare når jeg tenker på det. For denne mannen er gjennomsyret god. Han tar seg også god tid til å kommentere på andres blogger, oppmuntrer, er høflig og hyggelig. Han er inkluderende og gir nye bloggere gjerne en varm velkomst til bloggverdenen. Takk !

Velkomsten min kan du lese HER.

Også er han egentlig ganske morsom. Jeg ler ofte høyt når jeg leser bloggene hans og snakker gjerne om et og annet blogginnlegg som dukket opp på bloggen hans her hjemme.

 

Dere er gode!

 

Å selv om jeg ikke skriver egne avsnitt om disse bloggerne så vil jeg absolutt anbefale å ta en titt innom disse hvis du vil lese noen andre blogger også.

Frodith 

Lene Elisabeth

Lena Lykke

Happy

Aud Marit

 

Disse bloggerne er på hver sin måte veldig fine. De er også noen av de flotte menneskene jeg har blitt kjent med etter at jeg startet å blogge og som jeg setter pris på. De legger igjen en kommentar, svarer på dine og sprer godt humør og god energi inne i bloggverden. Og som de to jeg har skrevet om over er disse bloggerne også veldig inkluderende som igjen gjør det fint for oss nye bloggere å komme inn i bloggverden. Takk til dere også!

 

Ønsker deg en fin kveld 🙂

 

 

 

 

 

Instagram

Facebook

Mannen

8 kommentarer
    1. 2 flotte bloggere du skriver om, leser dem begge ❤ Leser også de andre du nevnte og at du også nevnte meg var så utrolig hyggelig, takk ❤ Trives så godt her inne, det er så utrolig mange fine mennesker her som både kommenterer og svarer på kommentarer. Liker bloggen din godt også Christine 😍

    2. Herregud, nå ble jeg helt satt ut her! Jeg har som regel ingen problemer med å få uttrykt meg, men nå ble jeg faktisk overmåte rørt selv til meg å være <333
      Hva ideen til Dagens blogg angår, så kan jeg røpe at den har sitt utspring i at jeg fikk lyst til å gjøre noe for miljøet på plattformen som helhet, da dette var temmelig muggent på det tidspunktet, liksom jeg ønsket å gjøre noe tilsvarende for andre som akkurat var blitt gjort for meg. – Nemlig en fremsnakk like rørende som denne, og det morsomme er at du etter alt å dømme bare trenger å snu på stolen for svaret på hvem som sto bak den!..
      Å være deg var dessuten dødsmorsomt, da jeg satt og flirte fra jeg begynte å skrive til jeg sluttet [Sorry, Asbjørn! *hahaha*]

    3. Det er flotte blogger du nevner 🥰Godt miljø nå om dagen her inne. Det er bra 😊 Veldig koselig du nevner meg også.Tusen takk.😘Jeg liker godt å lese din også, Jeg liker både håndarbeid og annet”fjas” 😁

    4. Oi – har vært hos mamman min, så jeg har ikke fått lest særlig blogg. Glad jeg scrollet nedover her, for dette var virkelig hyggelig. Fint når noen ser Bunny og ikke bare Trash. Noen kan mene det blir mye av dette med samfunnet og ting som skjer som jeg er opptatt av, og mange kan være uenige. Men jeg er mer enn bare det, så takk for at du ser. I dag får du tre roser, bruker som oftest legge igjen bare en 😜😘

      🌹🌹🌹

      Ser vi har falt litt for de samme 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg