Ble visst et nytt prosjekt likevel

I det siste har jeg brukt en del tid på å få has på hobbyrommet slik at det går an å gå inn der uten at man må sette i gang en stor redningsaksjon for å få mennesket ut igjen. Foreløpig har det gått bra og jeg er snart ferdig. Bare småpjusk igjen. Gleder meg stort til jeg skal begynne å bruke litt tid der inne sammen med bl.a. symaskinene mine.

 

Mens jeg holdt på å rydde der inne dukket det jo opp det ene påtenkte prosjektet etter det andre. Jeg må innrømme at det var mange gledelige gjensyn. Et av de påtenkte prosjektene jeg kom over var garn til en “gullgutten” jakke fra Klompelompe, en av mine favorittdesignere. Det prosjektet klarte jeg ikke å vente med så i går kveld satt jeg meg i den gule stolen min og la opp til jakken. Lite slår følelsen av et nytt prosjekt på pinnene.

 

 

Den er ganske fin synes jeg.

 

 

Så nå blir det spennende å se om dette blir en ny UFO eller ikke.

 

 

Hvordan det går med mariusvottestrikken?

Joda. Par 4/8 ble pent lagt vekk til fordel for jakken.

 

 

 

Ønsker deg en fin dag:)

19 kommentarer

Siste innlegg