Utrolig gøy!

 

 

Må innrømme at jeg var rimelig spent da jeg våknet i dag. Vet jo at det er mange som har fulgt oss via mannens blogg, men at så mange av dere også ville komme å lese min blogg er utrolig gøy!

For dere som er interesserte så har jeg opprettet en facebookside til bloggen min der jeg vil legge ut innleggene når jeg har postet de. Facebooksiden finner du her. Foretrekker du Instagram finner du den her.

 

Så jeg vil bare si med det samme:

Tusen takk for alle lykkeønskninger, gratulasjoner og besøk på siden min. Det setter jeg stor pris på!

 

 

Mens jeg satt å inntok morgenkaffen spratt det opp et minne på telefonen min fra et år tilbake. Det handlet om garnfarging. Syntes det passet fint at det var et år siden, så i morgen vil det komme et innlegg om hvordan man farger garn med matfarger. Det er kjempe gøy, så vil anbefale alle som har vært innom tanken på å prøve det å faktisk prøve det!

 

Her er noe av det første jeg farget. Synes de ble så fine!

 

 

Det ble en del garnfarging i fjor, å jeg gleder meg til å vise dere det. Hele prosessen er i grunn ren magi. Man starter med (f.eks) et hvit nøste og ender opp med noe totalt annerledes. Noe unikt. Det er så spennende. Kjenner jeg blir giret bare av å skrive om det. Ja. for så gøy er det nemlig!

Her er noen flere hesper jeg farget.

 

 

 

Må le litt når jeg tenker tilbake til i fjor.

Jeg hadde ikke garnvinde så jeg lagde hesper med hjelp av to kjøkkenstoler da mannen kom hjem fra jobb. Det fungerer veldig fint altså, men det er enklere med garnvinde og man slipper å oppta to kjøkkenstoler og store deler av stuegulvet. Det luktet våt sau i hele leiligheten og kjøkkenet var tildekket av plastposer og langpanner med ferdigfarget garn på. På komfyren sto det 4 kasseroller og putret med eddikvann som blandet seg med lukten av våt ull. Når jeg tenker etter må dette være drømmen til en hver mann å komme hjem til. hehe.

Han tittet bare inn på kjøkkenet og i stuen, smilte til meg og drakk en kopp kaffe og leste aviser på tlf. Trudde jeg. Men det visste seg nemlig at en ukes tid etter denne dagen så kom han hjem med en garnvinde til meg. Snakke om altså!

Der er jeg veldig heldig. Når jeg begynner med mine kreative krumspring så smiler han til meg og viser interesse for det jeg nå har funnet på. Veldig fornøyd med å ha en slik forståelsesfull mann når det kommer til det kreative kaoset jeg jevnlig kreerer.

Flere som bor sammen med en slik mann/dame?

 

Igjen. Tusen takk for den fine og varme velkomsten til blogg, lykkeønskninger og kommentarer.

Ønsker dere alle en kreativ og fin dag.

 

 

80 kommentarer

Siste innlegg