Tuppelitenteppe

Reklame | ChristineEmilie

Selv om bloggen er tidvis livløs er heldigvis ikke kreativiteten det. Det strikkes, broderes, sys og ja, det jeg kommer over i grunn. Koser meg inni mellom bachelor skrivingen. For ja, nå skal det (endelig) skrives bachelor. Blir en morsom prosess med det som hører med. Er jo glad i skole så jeg ser ikke mørk på det, heller tvert i mot. I tillegg har jeg havnet i klasse med noen flotte mennesker som gjør skoledagene både lette og morsomme. Det er jo alltid litt skummelt å skulle komme inn ny en plass, så takk til dere!

 

Men det var ikke (bare) det jeg skulle dele med dere. Sånn bortsett fra å stikke innom for å si “hei” ville jeg dele et vognteppe jeg har strikket etter jul. Tuppelitenteppe heter det å ser slik ut

 

 

 

Som du ser er jeg ikke blitt så skrekkelig mye bedre å ta bilder av prosjektene mine, men så lenge man ser hva det er og mønsteret er jeg fornøyd 😉

 

 

Ja, så må det kanskje litt reklame til siden det er jeg som har laget mønsteret på dette teppet (!!). Kan ærlig si at jeg er rimelig fornøyd med resultatet, litt stolt også faktisk. Okei da. Ikke litt, men veldig!

Tuppelitenteppe er strikket i fritidsgarn på pinen nr 7 å er et kjappstrikket teppe med god lengde slik at det kan tulles rundt barnet i vognen.

Mønsteret kan kjøpes HER.

 

 

 

Ønsker deg en nydelig dag!

Sees snart:)

 

4 kommentarer
    1. Koselig å få en oppdatering fra deg.🤩🧶
      Nyyyydelig teppe!🥰
      Masse lykke til!👌🏻🤩

    2. Koselig å høre fra deg igjen. Veldig fint teppe🙂 Lykke til med oppgaveskrivinga. Håper alt står bra til med hele familien. 👍😍Reidunn

    3. Koselig å høre fra deg igjen. Veldig fint teppe🙂 Lykke til med oppgaveskrivinga. Håper alt står bra til med hele familien. 👍😍Reidunn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg