Number uno

Har du lagt merke til hvor vanskelig det er å starte å skrive noe av og til? Det sitter jeg å kjenner på nå når jeg skal skrive mitt første innlegg her.

Vel, jeg kan vel egentlig skrive litt om meg selv kanskje?

Jeg går under navnet Christine Emilie, og det har jeg gjort i snart 34 år. Er gift med en, veeel, fargerik mann som kaller seg for Kokkejævel, og vi har 2 barn sammen, en i himmelen og en på jorden. Har 4 bonusbarn, utdannet hjelpepleier og studerer nå til barnehagelærer.

Sånn. Det var LITT om meg.

 

 

Så lurer du vel på hva denne bloggen skal handle om?

 

I og med at jeg er over gjennomsnittlig interessert i håndarbeid blir dette en blogg om det. Håndarbeid i all sitt mangfold og prakt.
Jeg ELSKER å prøve ut nye ting innen sjangeren, så her vil dere bli med på prøving og feiling. Jeg har alltid strikketøyet mitt med når jeg er på farten, og i tillegg driver jeg med andre ting som søm, hekling, duodji, pjoning, slår nupereller, sår planter av frø jeg finner i frukt og grønnsaker på kjøkkenet mm. Ja, du ser at kategoriene blir mange. Jeg gleder meg!

 

Håper at DU finner inspirasjon i det jeg gjør, samtidig som jeg håper at du deler inspirasjon og gode tips til meg om det jeg skriver om. Sharing is caring!

 

Oi, se der ja! Da hadde jeg klart å skrive ned noen ord slik at det første innlegget ble laget. Var ikke så vanskelig likevel, hehe.

Da gjenstår det bare å takke alle som har ønsket meg lykke til og velkommen til blogg. Tusen takk! Det setter jeg veldig stor pris på!

 

Å til dere alle, velkommen inn i mitt kreative univers!  Håper dere vil trives her! 🙂

 

 

379 kommentarer

Siste innlegg